Torsdag

Tjabba tjena !!!

Sorry att jag inte har hunnit skriva så mycket men har varit upptagen med mycket annat.
Men nu måste jag bara skriva mycket eller vad tycker ni.

Idag fick jag ett sms av min kompis tirre och hon kommer hem från thailand i morgon och jag kommer få se henne på måndag så jag längtar skit mycket tills jag får träffa henne har saknat henne riktigt mycket.

Emilia min andre kompis hon kommer också snart hem jag har saknat henne väldigt mycket
för hon är min gympakompis och det är inte lika kul utan henne på träningarna och nu är det tuff träning så nu behöver jag henne för att bli piggare.

Idag så blir det en bra (mysig) först biggest loser sen landskampen och sen ja vi får se


Nu är det ju snart fredag och jag längtar...i skolan ska jag och edina spela in en film (engelsk) och det ska bli riktigt kul eftersom vi har jobbat så hårt med min mask och repliker+mycket mer.

PS.... om ni gillar min blogg så snälla skriv en komentar...

PUSS PUSS/ida<33

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0