Fredag

Idag så har jag väl haft en bra dag men det har hänt en del som får mig att tänka tillbaka!!!!

i skolan i dag så har tjejerna pratat om puberteten jag kan väl inte säga att det var kul men det var väl sånt man ska veta sånt som skolsköterskan sa och prata om.
och efter skolan så var jag med tirre vi tittade på the proposol en film och den är riktigt bra.
och efter jag hade varit med tirre så hämtade jag och pappa mat kinamat mums.
sedan åt familjen vi hade det så riktigt mysigt och en sån fredagsmiddag.
sedan sitter jag vid datan och ska försöka blogga som en galning så ni har något att läsa.


TSUNAMI!!!

japan har drabbats av en stor tsunami och 400 har blivit dödade det är hämskt.
tänk så skulle det ha hänt här jag ska inte skrämma er men tänk om jag är nästan 100 % på att det inte kommer att hända.

SORG
jag tittade på youtube och då sökte jag på therese johansson hon var 16 när hon dog
vet ni vf hon blev strypt för att någon var avensjuk på henne, och många har döt i umg ålder pga mord våldtäkter pyromaner till och med självmord pga att folk mobbar en eller andra andledningar  och människor som är dumma i HUVUDET som dödar folk
jag ska inte skrämma er.

tänk hur människor har det dem har inte ens kläder elelr mat till familjen tänk då vad mycket mat vi slänger dom skulle varit tacksamma för det så tänk på vad bra vi har det och dem får inte ens gå i  
skolan och vi vill skippa den men dem jobbar i stället för att gå i skolan, det är inte deras egna val dem måste göra det för att försörja familjen och för att ha råd med kläder så nästa gång ni ska kasta kläder ge dem då till barn som behöver det.

HJÄLP MIG ATT GÖRA SKILNAD <333333 ÄLSKAR ER snälla hjälp till  


Kommentarer
Postat av: Alexandra Folkerheim.

saknar dig bruden, vill du ha fler läsare så hjälper jag dig gärna! säg bara till så bli du länkad :D



puss!

2011-03-11 @ 22:03:54
URL: http://folkerheim.blogg.se/
Postat av: ida

ja snälla hjälp mig och jag behöver hjälp med att få andra att må bättre<33 love ya

2011-03-12 @ 10:56:12
URL: http://idasotnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0