fredag (trött och ledsen)

i morse kunde jag inte fixa mitt hår så the big brother fick hjälpa till och det blev bra fast såg ut som en jävla fjortis och det är jag inte glömm inte det.

Allt i skolan har gått bra förutom att jag har blivit ovänn med typ all kompisarna som jag litar på men det löste sig och jag ska inte gå in på mer detaljer men en tjej i skolan hon går typ emot mig på typ allt, sitter och tänker om vi är vänner eller inte men det är vi säkert tror jag om vi inte blir ovänner på ett bra tag då är det bra annars dåligt. men slut med mina problem nu pratar vi något kul.........om jag kommer på  något???

KILLAR: vi har några snygga killar i vår klass altså han ene är en sån bra vän till mig och han är riktigt gullig och den andre han gillar jag också fast på ett annat sätt hehe gissa vilket men klassen vet ju typ vem..

vad döljer du: altså jag tror att en person i klassen liksom vill säga något till mig men någon stoppar den här personen och vipps så har jag svaret på min fråga hehe ska inte prata med er om detta min hemlighet något måste man ju vara bra på... eller hur??

Olivia nevelin: hon är nu 16 och hon är gravid jag känner inte henne men jag önskar henne LYCKA TILL <333

läs: snälla läs bloggen oftare destu fler som komenterar desto mer skriver jag så sätt i gång och kommentera....om ni känner mig eller går på min skola så säg då om ni gillar bloggen eller inte det skulle hjälpa mig med skrivandet.

MYS kväll; jag har haft en mysig kväll tittat på lets dance och fan va bra med att FRANK gick vidare till FINALEN  så ni fattar nog att jag hejar på honom men detta är typ första gången jag är pigg när jag tittar på utröstningen men klockan är halv 12 och jag är väldigt trött skulle försöka att läsa en bok men ödet villa att jag skulle skriva i bloggen..


NATTI NATT <3333!!!!    ska blogga så ofta som möjligt pussar ochh kramar från mig /p.s glömm ej att kommentera detta och det förra inlägget nu ska jag sova så vi ses<33




Kommentarer
Postat av: Alexandra Folkerheim.

tjena sötnos, klicka gärna in dig på min blogg!

httpp://alexandrafolkerheim.blogg.se :)

2011-03-21 @ 16:42:54
URL: http://alexandrafolkerheim.blogg.se/
Postat av: ida

japp absolut ska jag göra det..

längtar till påsk då kommer vi till stockholm vi hittar på något kul<333

2011-03-21 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0