Bra eller dålig fredag?????

Nu är det äntligen fredag och det blir godis (hihi)

Jag gillar fredagar men inte denna!
Jag och mina kompisar blev ovänner och jag kan inte hjälpa det men vad det handlar om spelar ingen roll jag vill helst inte prata om det.
Och det har gått ett visst rykte om mig ja när vi spelade in filmen så kom cabbe en i klassen och han sa hora så jävla svagt fan vad jag stör mig och sen skulle han såklart säga det till alla andra så jävla OMOGET.


Men idag så fick killarna prata om puberteten i skolan hahah det gillade nog inte det eftersom ja ni vet vad puberteten betyder men det var äkligt sa dem men efter skolan så skrattade dem åt det.

Efter skolan gick jag och mamma till stan och vi tog en fika så gott (mums) sendan var det shoppa loss eller  vad säger man och vi handlade present till min gudsyster ja vi säger det hon betyder mycket för mig. och vi ska på brunch hos dem i morgon för hon fyller år GRATTIS GRATTIS<33
Och då ska jag vara med hennes småsyskon kul eller inte ja det är olika men för det mästa är det väldigt kul att vara med alla tre.Pussar och kramar till er<33

myskväll:idag blir det en massa mys pys lets dance och parlamentet och god mat+godis och bara en bra och mysig kväll.

snälla kommentera och ni får gärna skriva till mig här på bloggen eller facebook elelr msn eller min mejl och ni får gärna skriva frågor jag kan svara på

Men vi ses pussar och massor av kramar <3333333333333333

Kommentarer
Postat av: Edina

ja jag läser din blogg varige dag men jag tror inte att vi kan vara vänner nu efter du sa om mig! och du vet mycket väl vad du sa

2011-03-04 @ 18:19:16
Postat av: Anna.Hansson

Hej Ida. Vad duktig du är på skriva!! Det är bra att skriva och att prata om saker man funderar på annars mår man bara dåligt. Älskar dig<3

2011-03-12 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0