SOMMARLOV

Nu är det äntligen sommarlov, har längtat som fan
det var riktigt tråkigt i kyrkan för vi fick inte sjunga:(
efter skolavslutningen så fikade jag med mormor.mamma,tirre.tirres mamma,emilia jag emilia och tirre satt själva och pratade men vi fattade ju inte riktigt att vi snart blir 6:or äldst på skolan:)

sen så gick vi på stan och jag fick inget:( men jag hade roligt ändån:) sen åkte vi hem till mig och lekte fjortisar (klädde ut oss) ni kan kolla hur vi såg ut på youtube om du söker på MegaTirre så kommer du in på oss hur vi såg ut och våra liv som fjotisar vi har även en blogg då går ddu in på fjortis3.bloggo.nu hoppas ni har kul när ni tittar på den<3

Sen så såg vi på en film som heter TAKEN den är riktigt bra 9/10 stjärnor får den från mig och emilia<33

Och just nu tittar jag på criminal minds riktigt bra.

älskar er läs gärna på sommarlovet och kommentera gärna<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0