kommer blogga mycket

Nu på sommarlovet kommer jag blogga riktigt mycket. Jag kommer lägg ut bilder och många inlägg. ni undrar säkert vad som har hänt den sista tiden när jag inte har bloggat så jag kommer berätta vad som har hänt.

Stockholm: I påskas var jag i Stockholm och träffade våra kompisar som vi träffade i Turkiet. vi hade riktigt kul. och det var riktigt kul att träffa dem.

Föräldrar träff: vi har haft föräldrar träff i skolan, nästan alla kom men allas föräldrar kom inte vi spelade brännboll och spelade fotboll föräldrarna (dem större syskonen) mot barnen såklart så vann barnen men det är bara för att vi är bäst.

Hallaskog: vi har varit i hallaskog det är ett läger man åker till med klassen vi hade riktigt kul trots det tråkiga vädret (regnet) vi paddla kanot och väckte killarna 0.6 30 på morgonen vi hade riktigt kul och det var det roligaste lägret jag har åkt till.

varmt: jag har även varit på stranden för det har ju varit så varmt jag längtar tills poolen är igång.


Förlåt om jag skkriver så rörigt men jag vill att ni ska veta vad som har hänt

Nu är det snart sommarlov och jag längtar på ett sätt men på ett sätt inte

Puss puss ska blogga mer i morgon kommentera gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0