Sorry

Tjabba nu har jag inte skrivit på bloggen så mycket men nu gör jag några snabba rader.
¨Klockan är halv 10 så jag hinner inte skriva så mycket.
Idag i skolan så har vi gjort en massa saker.
typ matte idrott och ett test eller en undersökning för dem som skrev på attd em skulle delta.
och såklart skulle mamma skriva ja hon kan delta i undersökningen (bla bla blaaa) och det var inte så typ jätte kul.
Jag har varit med emilia och vi har döpt hennes hamster och jag är nu mera gudmor till Musse. (hihih)
vi har också gympat klockan 18.30 till 20.30 kul för det är en nu grupp för dem äldre.
Vi gjorde massa olika saker som vi inte har gjort förr.
Dem plågade oss rejält(usch) nu är jag väldigt trött men jag måste ju hinna skriva på bloggen eller vad tycker ni komentera gärna. Men jag har också fått säga hej dåå till teresia min älskade vän för nu ska hon vara i thailand i två veckor och i morgon får jag säga hej då till emilia hon ska även på semester.
Nu måste jag dra puss puss ÄLSKAR ER  <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0