Måndag!!!!

Roligt eller Tråkigt?
både och faktiskt!
Idag i skolan  så har det hänt en del saker.
men vi va på Norreportskolan det var ganska kul men alla stirrade typ men vi hade kul och jag kommer aldrig komma ihåg alla dem där koridorerna  och salar jag som glömmer saker så snabbt (märker att jag börjar bli äldre pust..) men på norran så skulle vi få veta lite saker om franska tyska spanska för vi ska ha b språk och det ska vi ha i 6 men jag ska välja tyska för det värkar kul och liksom min grej och pappa kan det och H.H (storebror) kan en del men jätte många ska välja spanska och en del tyska också men nopp ingen franska lite synd men skit samma.


hemma nu är jag med min choklad pralin bemmiz då men nu bloggar vi som fan så det blir nog några inlägg eller bilder... men senare ska vi på gympa det ska bli ganska kul hoppas vi får göra volter och en riktigt rolig lek. sen biggestloser på tv och sen familjen annorlunda sen något program med simon och thomas och en kändis sen sova<333
så vi ses väl imorgon pussar och kramar från mig idasotnos<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0